Faceți căutări pe acest blog

vineri, 30 martie 2012

favourite fashion bloggers- Konstantina Tzagaraki

    mi-a trecut prin minte acum ceva vreme sa imi deschid un blog de fashion..si spun asta nu pentru ca ma consider vreun fashion icon (nici pe departe)..ci doar ca imi petrec o parte considerabila din timp uitandu-ma pe siteuri de moda si urmarind ultimele outfituri ale bloggerilor favoriti...si mi-ar placea sa impart cu voi tot ce imi place..apoi m-am gandit ca nu am timp atat de mult sa scriu pe 2 bloguri..asa ca am gasit solutia de a scrie despre orice imi trece prin cap, aici!
in fond...blogul meu se numeste "design therapy", nu?

    incep cu prima postare din seria "favourite fashion bloggers" cu  Konstantina Tzagaraki, o fata a carei stil vestimentar il ador..si care face combinatii atat de simple si totusi reuseste sa creeze tinute atat de interesante..daca vreti sa vedeti mai mult, o gasiti aici!

























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...