Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 24 martie 2012

neon colors

            rosu rozaceu, roz corai cu tenta de portocaliu, galben electric,fuchsia, verde galben, albastru azur sau albastru marin puternic...sunt culorile neon care de un an incoace se infiltreaza usor usor in tot ce ne inconjoara...culorile neon reprezinta o tendinta care ne aminteste de anii '80 si moda disco.daca in 2011 case celebre de moda, precum Christian Dior si Gucci, mizau pe combinarea mai multor culori aprinse promovand o alta tendinta, color blocking, in 2012 lucrurile se amplifica...accesorii, imbracaminte, obiecte de decor..pana si masini colorate..eu ador aceste culori si le-as purta incontinuu daca ar fi dupa mine..


STIATI CA..


prima culoare neon descoperita a fost albastru electric?





in anii '80 sub forma unor injectii letale, nitratul de argint era injectat in venele condamnatilor la moarte. Dr. Busenitz a observat ca in contact cu sangele, acesta devenea albastru puternic, oferindu-i-se numele de Gost Blood...Dupa aceea au urmat multe experimente pe oameni si intr-un final pe oposumi (de banii pe un copil se puteau cumpara 15 oposumi)...acum culorile neon se formeaza cu ajutorul unor pigmenti chimici..DIN FERICIRE!!!

albastru electric este un din culorile mele preferate..dar acum dupa ce i-am aflat originile....nu imi mai vine sa il port.

in ceea ce priveste designul de interior, prima data am vazut un interior in culori neon la Karim Rashid..nu am gasit informatii despre prima oara cand aceste nuante s-au folosit in arhitectura, insa va pot oferi niste mici exemple despre cum pot fi combinate! enjoy!























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...