Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 5 februarie 2011

my dream house

    cand studiezi arhitectura sau lucrezi in domeniu, iti doresti mereu (cred eu..) sa ai ocazia sa iti construiesti o casa pe gustul tau..fara retineri sau inhibitii..ceva extrem de frumos si de original..

     eu imi doresc sa am posibilitatea sa imi decorez casa asa cum vreau..sa obtin un echilibru perfect intre functiune si aspect..iar ca design, as opta pentru un amestec de nou cu rustic..sa pastrez simplitatea formelor moderne, dar sa adaug caldura celor traditionale...am gasit zilele trecute pe net, un exemplu de loft pe 2 niveluri..care dupa parerea mea se incadreaza perfect in standardele mele..este exact ce vreau!! nu ramane decat sa visez..si sa astept momentul cand voi putea pune in aplicare toate visele mele..










 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...